wtorek, 2 lutego 2016

Albo Albo TAG


Albo Albo TAG



Witajcie kochani !
Kiedy przeglądałam na internecie blogi z recenzjami, zwrócił moją uwagę ten TAG  i stwierdziłam, że chętnie odpowiem na pytania, z których się składa  :)) Tak, więc bez zbędnej gadaniny zapraszam Was na ,, Albo Albo Tag ''




1. Wolisz czytać tylko trylogie czy tylko powieści jednotomowe ? 

To pytanie po dłuższych przemyśleniach stanowi dla mnie problem. W moich ulubionych książkach znajduje się wiele powieści jednotomowych, ale również książki które mają dalsze części, dlatego powiem szczerze, że sama nie wiem. Tylko i wyłącznie dlatego, że muszę wybrać jedną opcję, wezmę książkę, która ma swoją kontynuację. Biorę tak ponieważ książka, którą kocham ( ,, Pułapka uczuć '' Colleen Hoover )  ma swoje kolejne części :)

2. Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów ?

I tutaj mam kolejny problem. Czytałam książki i autorek, i autorów,  jeżeli pisarz, bądź pisarka mają fajny pomysł i dobry warsztat pisarski, książka będzie świetne. Nie zależy to od płci autora. Moim ulubionym autorem jest Rick Riordan , z kolei z autorek uwielbiam, tak jak wcześniej wspomniałam, Colleen Hoover..
I tutaj moja odpowiedź pada na autorki. Wybrałam tak, ponieważ moja ulubiona książka ( ,, Pułapka uczuć '' Colleen Hoover ) została napisana przez kobietę, jednak nie tylko dlatego. W mojej biblioteczce przeważają kobiety i chyba, tylko dla tego, na nie postawie w tym pytaniu.

3. Wolisz kupować tylko w empiku czy tylko na stronach internetowych ?

Tutaj odpowiedź jest dla mnie banalna. Najczęściej kupuję przez strony internetowe, dlatego tu też dam taką odpowiedź :))

4. Wolisz, żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy żeby przekształcono je w serial ? 

Nie jestem typem osoby, która spędza dużo czasy przed ekranem telewizora, dlatego chyba wolę, żeby miały swoją ekranizację. Seriale mają dużo, długich odcinków, a ja, jak się w coś wciągnę, to jestem jak nałogowiec, dlatego wolę film. Film trwa około 2h i potem nie ma nic, bo wszystko wyjaśniono, a w serialu ? To całkowicie inna bajka :))

5. Wolisz czytać pięć stron dziennie czy pięć książek tygodniowo ?

Tutaj mam tylko jedną odpowiedź, dopuszczalną :)) Wolę czytać pięć książek tygodniowo, tylko gdybym miała na to czas ... :))

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem ? 

Kocham pisać i bez tego nie wyobrażam sobie życia, jednak własna książka ? To nie dla mnie. Kocham czytać i poznawać historię, jednak sama taką wymyślić ? Piszę sobie od czasu, do czasu, coś dla siebie, jednak nie widzę takiej potrzeby, żeby to komukolwiek pokazywać.  Tutaj biorę recenzentem, bez dwóch zdań :))


7. Wolisz czytać 20 ulubionych książek w kółko czy sięgać po nowe pozycje ?  

Bardzo dużo książek, czytałam setki razy i wiem, że nawet przeczytanie tej samej książki trylionowy raz mnie nie znudzi, jednak chyba wolę sięgać po nowe historię. Lubię poznawać nie znajome, dlatego wolę sięgać po nowe pozycje :))

8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek ?

Tutaj mam odpowiedź od dziecka :)) Sprzedawcą książek :)) Od dziecka pamiętam, że chciałam pracować jako sprzedawca książek :)) Dzięki temu miałabym dostęp do nowszych pozycji :))

9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza nim ? 

Chyba wolałabym czytać wszystko poza nim :) Czytanie tego samego rodzaju książek, po pewnym czasie robi się mdłe. Tak jak, kiedy zjesz za dużo słodyczy, robi Ci się nie dobrze i masz już dość. Tak samo jest z książkami  :)) Czasem trzeba zrobić sobie przerwę, na inny rodzaj przyjemności :))

10. Wolisz czytać tylko książki fizycznie czy e-booki ? 

Książki fizyczne. Czytam wiele książek na czytniku, jednak za tym nie przepadam :)) Kocham kiedy mogę trzymam książkę w dłoni i czuje jej kartki, okładkę i jej zapach :)) Od razu po kupieniu książki, pierwsze co robię to ją wącham ! Kocham zapach książek i uwielbiam je wąchać, mają niesamowity zapach !


I tak dobiegłam do końca kolejnego TAG na moim blogu :))
Wiele z powyższych pytań sprawiło mi trudność, jednak koniec końców udało się na nie odpowiedzieć.
Jeżeli macie, jakieś TAG-i, które chcielibyście, abym rozwiązała piszcie w komentarzach :))
Postaram się na każdy z nich odpowiedzieć, jak najszybciej i najskrupulatniej jak potrafię :))
Nominuję wszystkich, którzy chcą odpowiedzieć na ten TAG :))
Piszcie w komentarzach swoje blogi, chętnie poznam i wasze odpowiedzi !






2 komentarze:

  1. Hmmmm,na większość pytań odpowiedziałabym tak samo jak ty :) ! Może dlatego, że jesteśmy w podobnym wieku. Jedynie co, to ja nie lubię czytać kilka razy tej samej książki :/
    Świetnego masz bloga, pozdrawiam

    http://rosti367-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytac książki!

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo staram się prowadzić skrupulatnie i starannie. Jednak jak wiadomo każdemu, nie wszystko jest idealne, dlatego jeżeli masz jakieś uwagi lub pomysł na ulepszenie bloga, to pisz śmiało! Każdy pomysł jest na wagę złota. Każdą radę bądź sugestię przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach. Jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubię wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak więc nie przedłużając zapraszam do mojego świata, gdzie książki stanowią jego centrum.