sobota, 25 czerwca 2016

Urodziny i konkurs!

Urodziny i konkurs! 






Kochani dzisiaj 25 czerwca! 


Tak, więc dzisiaj mija dokładnie rok od założenia mojego bloga! 
Tego, posta chciałam wstawić trochę wcześniej, ale był mecz i nie umiałam się skupić na pisaniu. 
WYGRALIŚMY!
Jestem taka szczęśliwa od rana, ale teraz czuję podwójną euforię!
Nie dosyć, że dzisiaj urodzinki ma blog – Książki według Wiktorii, to jeszcze Polska wygrała i gramy w ćwierćfinale!
Mam dla Was z okazji urodzin bloga KONKURS!
I nie będzie tylko jednego zwycięzcy, ale aż TRZECH!

KONKURS TRWA OD 25 CZERWCA DO 25 LIPCA do godziny 23.59! 

Powiem szczerze, nie mogłam się doczekać ogłoszenia tego konkursu na blogu! 
Dawno mnie tutaj nie było, ponieważ 21 czerwca trafiłam do szpitala, a wcześniej miałam zdawanie i walkę o oceny! Ale już jest po i mam wolne!
Cieszycie się, prawda? :)
Mam nadzieję, że do udziału w konkursie przystąpi dużo osób, bo uważam, że warto! ;)
Tak, więc zapraszam Was gorąco! 





Zasady konkursu:


1. Zaobserwować mojego bloga.
2. Udostępnić post konkursowy.


Zadanie konkursowe:

Zadanie: Zrób zdjęcie natury, fauny lub krajobrazu, które przypomina Ci o twojej ulubionej książce, napisz jaka to książka i wyślij mi je na maila! 


Zdjęcia, które wygrają zostaną ukazane na moim blogu! 

Jestem otwarta na waszą kreatywność!
Powodzenia!


Prawidłowe zgłoszenie:



Zgłaszam się!
Obserwuję bloga jako-
Udostępniłam post konkursowy- (link) 
Wysłałam/em zdjęcie na pocztę-  (nazwę swojego maila z którego wysłałeś/aś zdjęcie) 


Nagrody:

 1 miejsce- książka






2 miejsce- 9 zakładek do książek






3 miejsce- 7 zakładek do książek 







Przez cały rok mojego bloga wyświetlono około 14 tysięcy razy!
Do tego zdobyłam 104 obserwatorów z bloga i 179 z google+.




Dziękuję Wam za taką aktywność! 









1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga - Książki według Wiktorii
2. Nagrodą w konkursie jest książka ,,Anna May'' - Agnieszki Opolskiej, której fundatorem jest wydawnictwo Novea res.
3. Konkurs trwa od 25.06.2016 do 25.07.2016 do godziny 23.59! Zgłoszenia wysłane później nie będą brane pod uwagę.
4. Zgłoszenia przyjmowane są w komentarzu pod postem konkursowym na moim blogu!
5. Udział w konkursie mogą wziąć osoby zamieszkałe na terenie Polski.
6. Jeżeli zgłosi się mniej niż 10 osób, konkurs zostanie anulowany!
7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 14 dni, od zakończenia konkursu!
8. Należy posiadać adres korespondencyjny w Polsce. Nie ma możliwości wysyłki nagrody za granicę.
9. Każdy uczestnik konkursu powinien zapoznać się z regulaminem konkursu oraz zasadami. Zgłaszając udział w konkursie jednocześnie wyraża zgodę na akceptację regulaminu. 
10. Wysyłając zdjęcie automatycznie oświadcza, że jest autorem tego zdjęcia i zezwala na udostępnienie go na blogu! 





Zwycięzca zostanie poinformowany drogą e-mailową i będzie miał 7 dni na wysłanie adresu do wysyłki na mój adres e-mail


 ksiazki.wiktorii@onet.pl








15 komentarzy:

  1. Ooo super ! :D Gratki z okazji twojego roku na blogu :) My tez baaardzo się cieszymy, że Polska wygrała <3 Ojej przykra wiadomość z twoim pobytem w szpitalu :'( Spokojnych i radosnych wakacji życzą Agssymi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga jako Nina Borzyszkowska
    Udostępniłam link : https://www.facebook.com/ninja.borzyszkowska
    Wysłałam zdjęcie konkursowe na twoją pocztę jako borzyszkowska.nina@gmail.com
    Gratuluję urodzin bloga i mam nadzieję, że przybędzie też mnóstwo obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm kusisz konkursem :) i gratuluje roku w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję roku blogowania i życzę kolejnych wspaniałych lat i cudownych książek :)
    Obserwuję bloga jako: izabela81
    Udostępniam post konkursowy: http://sza-terazczytam.blogspot.com/p/konkursy.html
    Wysłałam zdjęcie na pocztę jako: iza.81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako- Megami R.
    Udostępniłam post konkursowy- https://plus.google.com/117774752459485523095/posts/A1QXg6bE45D
    Wysłałam zdjęcie na pocztę- magdalena.robert@o2.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako- Alex Blue
    Udostępniłam post konkursowy- https://www.facebook.com/ola.mitura.18
    Wysłałam zdjęcie na pocztę- lamy.to.cwaniaczki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roczku i życzę kolejnych, wspaniałych lat w blogosferze :)

    Zgłaszam się! :)
    Obserwuję bloga jako- Nefertiti
    Udostępniłam post konkursowy- https://plus.google.com/109829781075761273038/posts/XgJWxQ7hqWF
    Wysłałam/em zdjęcie na pocztę- werka164@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! ;)
    Obserwuję bloga jako: Nicola Kalisz
    Udostępniłam post konkursowy: https://www.facebook.com/nicolaakalisz
    Wysłałam zdjęcie na pocztę: nicola666kalisz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako- Edyta Chmura
    Udostępniłam post konkursowy- https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/503933489804860
    Wysłałam/em zdjęcie na pocztę- edyta.cha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako Mylene 17
    Udostępniłam post konkursowy- https://plus.google.com/111015781990396573283/posts/5myaJiumi8c
    Wysłałam/em zdjęcie na pocztę- mylene17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  12. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako- Julia Annab
    Udostępniłam post konkursowy- (link) https://plus.google.com/112510652465336143275/posts/1jskiTb4ZLg
    Wysłałam/em zdjęcie na pocztę- (nazwę swojego maila z którego wysłałeś/aś zdjęcie) bjuliaanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń


  13. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako- Bronisław B
    Udostępniłam post konkursowy- (link) https://plus.google.com/101404174274687291685/posts/QyxBZYFTZSE
    Wysłałam/em zdjęcie na pocztę- (nazwę swojego maila z którego wysłałeś/aś zdjęcie) bbronislaw1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Były już wyniki konkursu ? :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo staram się prowadzić skrupulatnie i starannie. Jednak jak wiadomo każdemu, nie wszystko jest idealne, dlatego jeżeli masz jakieś uwagi lub pomysł na ulepszenie bloga, to pisz śmiało! Każdy pomysł jest na wagę złota. Każdą radę bądź sugestię przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach. Jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubię wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak więc nie przedłużając zapraszam do mojego świata, gdzie książki stanowią jego centrum.