sobota, 6 sierpnia 2016

,,Bez wytchnienia" Barbara Freethy - recenzja







"Wierzyła w związki, w wyroki losu i przeznaczenie. Nic nie działo się przypadkiem. Wszystko zawsze miało swój cel."








   ,,Bez wytchnienia" to pierwsza książka autorki Barbary Freethy, po jaką sięgnęłam. Początkowo uważałam, że nie ma w niej nic niezwykłego. Po pierwszym rozdziale jednak ukradła mi serce. ,,Bez wytchnienia" to połączenie książki młodzieżowej, wspaniałego kryminału i thrillera. Zostałam wciągnięta w wir wydarzeń i tajemnic.W tej książce nic nie jest pewne. Wszystkie moje przypuszczenia co do finału tej książki zmieniały się z każdym rozdziałem, z każdym rozpoczętym wątkiem. Właśnie nieprzewidywalnością autorka skradła moje serce. W powieści pisarka zawarła wszystko co kocham i przypomniała mi dlaczego uwielbiam czytać książki i zagłębiać się w ich fabule. Bohaterowie są dopracowani w każdym aspekcie. Powieść pisana jest z punktu widzenia kilku osób, jednak najczęściej są nimi Dylan i Catherine, którzy są jej głównymi bohaterami. 







   Dylan to mężczyzna sukcesu. Posiada dobrą pracę i dzięki wyglądowi każda kobieta jest na jego skinienie. Czego można jeszcze chcieć? Wszystko się zmienia w dniu ślubu jego brata. Na weselu podchodzi do niego Erica. Dawniej pomogła mu w pracy, a ich współpraca zakończyła się w łóżku. Kobieta prosi Dylana o rozmowę na osobności. Mężczyzna zgadza się i rusza za kobietą. Następnego dnia otumaniony Dylan budzi się na drodze w lesie. Dylan rusza d hotelu i tam poznaję straszną prawdę. Erica ostatnia została widziana z Dylanem i teraz zniknęła. Na Dylana spadają podejrzenia, nie tylko przez jego spotkanie z kobietą, ale również z poszlak i śladów, które wskazują na niego. Mężczyźnie może pomóc tylko Cathrina - Piękna kobieta początkowo uważana przez Dylana za wariatkę. I tak zaczyna się walka o poznanie prawdy.






   Cała historia przedstawia walkę z czasem. Wiadomo jedno. Zginąć może nie tylko Erica. Powieść napisana jest niesamowicie wciągająco i bardzo pomysłowo co czytelnikowi zapewnia ogrom emocji i wrażeń. Osobiście raz się śmiałam, a raz byłam taka przerażona, że bałam się wyjść z pokoju. Autorka tą książką pokazuje, że ma talent i warto zwrócić uwagę na jej powieści. Bo są one warte poświęconego im czasu. Po przeczytaniu ,,Bez wytchnienia'' miałam ogromną ochotę sięgnąć po inne pozycje tej pisarki. I jestem pewna, że zrobię to, jak tylko znajdę troszeczkę czasu. Polecam każdemu kto szuka dobrej powieści na wakacje i nie tylko! 






Książka: Bez wytchnienia 
Tytuł oryginalny: Silent Fall 
Autor: Barbara Freethy
Tłumaczenie: Hanna Rostkowska - Kowalczyk
Wydawnictwo: BIS
Data wydania: 7 lipca 2016 r





Za możliwość przeczytania tej książki i zrecenzowania jej na blogu dziękuję wydawnictwu BIS! 



2 komentarze:

  1. Lubię kryminały, więc swoją recenzją bardzo mnie zaintrygowałaś.

    Pozdrawiam,
    Alicja
    recenzje-by-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kryminały czytam bardzo rzadko, ale lubię gdy jest połączony z innymi gatunkami. Opis bardzo mnie zaciekawił się na pewno będę chciała dowiedzieć się o tej powieści więcej, bo wcześniej o niej nie słyszałam.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo staram się prowadzić skrupulatnie i starannie. Jednak jak wiadomo każdemu, nie wszystko jest idealne, dlatego jeżeli masz jakieś uwagi lub pomysł na ulepszenie bloga, to pisz śmiało! Każdy pomysł jest na wagę złota. Każdą radę bądź sugestię przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach. Jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubię wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak więc nie przedłużając zapraszam do mojego świata, gdzie książki stanowią jego centrum.