niedziela, 8 października 2017

Wyniki Premierowego konkursu!

Witajcie kochani!
Wczoraj (07.10.2017) o 23:59 zakończył się konkurs w którym do wygrania był egzemplarz książki "Miasto świętych i złodziei" Natalie C. Anderson. 
Dziś przychodzę do was z wynikami owego konkursu! :)
Zapraszam! 

Do konkursu zgłosiło się 26 osoby, za co bardzo każdej dziękuję za udział! :) Przykro mi, że w tym konkursie zwycięzca jest tylko jeden. A jest nią osoba z numerem.... 




Pani Małgosia Xxookds!

Gratuluję serdecznie zwyciężczyni! 

Czekam na maila z danymi do wysyłki! :) 
Mój mail --> ksiazki.wiktorii@onet.pl 






Dziękuję każdej osobie za udział w zabawie i zachęcam do zerkania na mojego bloga, ponieważ najprawdopodobniej w poniedziałek wyjdzie kolejny konkurs! :) 
Do zobaczenia! ;)) 

2 komentarze:

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo staram się prowadzić skrupulatnie i starannie. Jednak jak wiadomo każdemu, nie wszystko jest idealne, dlatego jeżeli masz jakieś uwagi lub pomysł na ulepszenie bloga, to pisz śmiało! Każdy pomysł jest na wagę złota. Każdą radę bądź sugestię przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach. Jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubię wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak więc nie przedłużając zapraszam do mojego świata, gdzie książki stanowią jego centrum.