poniedziałek, 1 stycznia 2018

Podsumowanie 2017 roku!



Witajcie!
Wreszcie (albo już?) nastał koniec roku i zaczyna się nowy rok pełen postanowień, celów i marzeń, które może tym razem się spełnią. Sama nie wiem, co mam napisać, myślałam nad tym i dalej mam pustkę w głowie. Mój blog w 2018 roku będzie obchodził 3 urodziny, z czego jestem niewyobrażalnie dumna. Nie sądziłam, że wytrwam tak długo w blogosferze. Ten rok był pełen niespodzianek,  zwariowanych sytuacji, przykrości jak i radości oraz wielu innych rzeczy.

Co było najlepszego w 2017 roku?
Myślę, że było to założenie instagrama, niby nic, a mnie cieszy. 
Do tego jednym z lepszych rzeczy, jakie zrobiłam w tym roku jest założenie fanpage na Fb, to przez niego poznałam kilka naprawdę wspaniałych osób (a te osoby to Martyna z bloga Pióro wieczne (Klik ;)), która nie raz mi pomogła, mogę na nią liczyć w każdym momencie, dziewczyna, z którą można gadać 5 godzin przez telefon i się nie nudzić ;), oraz Paulina z bloga Moja czytelnia (Klik ;)) , która zawsze ma łeb na karku, napisze, pocieszy i potrafi też nieźle ochrzanić, jest szczera, aż do bólu i to właśnie, dlatego tak ją uwielbiam! To tylko dwie osoby,  a jest ich więcej, jednak nie będę wymieniać, bo ten post miałby miliony stron, a nie o to chodzi) 
Kolejną rzeczą, z której jestem dumna, to ilość przeczytanych przez mnie książek. Nie wymienię wam ile ich było, bo nie znam dokładnej liczby (zapisywałam w zeszycie przeczytane książki tylko, kiedy mi się przypomniało), ale jestem pewna, że było ich ponad sto. 
Najważniejsze jednak są podziękowania dla was, dla każdej osoby, która zagląda do mnie, czyta moje wypociny (lub tylko przegląda urywkowo ;)) To dzięki wam moje chęci do pisania recenzji, robienia konkursów i myślenie o dalszym blogowaniu nie umiera. 
Od 2018 rok na moim blogu pojawi się wiele zmian: po pierwsze postanowiłam pisać posty około książkowe, tak dla rozluźnienia :) Powstaną nowe serie, które mam w planach tworzyć wraz z innymi blogerami (jeżeli się uda). 
Tak, więc widzicie, nowy rok szykuje wiele zmian, a u was jak? 
Jakie macie postanowienia noworoczne? Coś ambitnego?;) 


Życzę wam kochani szczęśliwego Nowego Roku, spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze w roku 2018! 

7 komentarzy:

  1. U mnie też założenie Instagrama było dość ważnym krokiem w 2017 roku. Życzę wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Ja również mam postanowienie noworoczne. Bardzo ambitne��. Mam zamiar codziennie chodzić na siłownię i uczyć się przynajmniej trzech angielskich słówek. Chciałabym również znaleźć trochę czasu na czytanie książek, gdyż Twój blog bardzo mnie do tego zachęca.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja założyłam insta już dawno, ale jakoś nie umiem się w to bawić :D
    Udanego Nowego Roku :) I czekam na serię, o której właśnie piszemy <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że udało Ci się zrealizować postanowienia oraz to, że przede wszystkim wymienisz to, co Ci się udało i z czego jesteś dumna! To ważne, by skupiać się na tym, co było pozytywne. Życzę Ci dalszych sukcesów w blogowaniu oraz masy ciekawych książek.
    Ja postanowiłam w tym roku zadbać o zdrowie i częściej się uśmiechać :)
    kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku mam w planie czytać więcej książek,co z tego wyjdzie? Nie mam bladego pojęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na 2018 rok mam mnóstwo postanowień,od czytania więcej książek, aż po dietę i uprawiania więcej sportu! Powiem tak: Nowy rok,nowa ja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super podsumowanie! Fajnie, że udało Ci się zrealizować swoje postanowienia. Oby 2018 był jeszcze lepszy! :)
    https://world-by-martina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo staram się prowadzić skrupulatnie i starannie. Jednak jak wiadomo każdemu, nie wszystko jest idealne, dlatego jeżeli masz jakieś uwagi lub pomysł na ulepszenie bloga, to pisz śmiało! Każdy pomysł jest na wagę złota. Każdą radę bądź sugestię przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach. Jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubię wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak więc nie przedłużając zapraszam do mojego świata, gdzie książki stanowią jego centrum.