poniedziałek, 8 stycznia 2018

Wyniki konkursu Mikołajkowego!

Witajcie kochani! 
Tak jak obiecałam, przybywam po dłuższym czasie z wynikami konkursu Mikołajkowego, który miałam przyjemność prowadzić ze Szpilą! Rywalizacja była zacięta i zdecydowanie trudno było wybrać jedną osobę. Każda odpowiedz była przemyślana i chwytająca za serce, jednak zwycięzca jest tylko jeden...
Zapraszam ;) 

Wszystkim na początku jeszcze chce podziękować za udział w zabawie! Wasze odpowiedzi były piękne i miałam ogromny problem z wybraniem zwycięzcy, naprawdę ogromny. :)) 

Etui na książkę wygrywa Pani Agnieszka Czeszewska!
Z taką odpowiedzią na pytanie konkursowe: 

"Moją ulubioną świąteczną piosenką jest All I Want For Christmas Is You-Mariah Carey, ponieważ ta piosenka mnie porywa. Jestem osobą, która nie lubi tańczyć, jest wybredna co do muzyki, drażnią mnie radiowe nowości to tego stopnia, że pozbyłam się radia i telewizora. Jednak kawałek Mariah za każdym razem wpędza mnie w stan radosnego sprzątania przed świętami. Uwielbiam choinkę, jednak święta Bożego Narodzenia kojarzą mi się nie z rodzinną atmosferą, a ciągłym gotowaniem w biegu mimo braku sił, fałszywymi życzeniami. Słysząc ten utwór utwierdzam się w tym, że to nie góra prezentów dawanych "bo tak wypada" jest ważna, nie pękający pod wpływem ilości jedzenia stół, nie jest dla mnie ważne to czy w święta będzie śnieg, deszcz, grad czy wichura. Ważne w trakcie świąt jest dla mnie poczucie więzi z najbliższą osobą. Nie zgrają ciotek, co obgadują za plecami, nie gronem wujków którzy oglądają Kewina. Najważniejsze osoby dla mnie to moja mama, siostra i mój ukochany mąż. Jestem w takim wieku, że zakładam swoją własną rodzinę, dlatego ON, JEGO obecność, jest dla mnie niezbędna. Kocham go całym sercem, czuję pustkę, gdy go nie ma u mego boku. Chciałabym stworzyć mojej przyszłej rodzinie prawdziwe święta Bożego Narodzenia, tj poczucie wspólnoty z najbliższymi. A mój Maciej mi w tym pomoże. Póki nie mamy dzieci możemy pragnąć tylko siebie pod jemiołą. Nie barszczu z uszkami, nie komedii w telewizji. Pragnę wspólnego ciepła, przytulenia, czułości. Tylko tego do szczęścia potrzebuję. Ta piosenka skradła mi serce wiele lat temu, dużo wcześniej przed naszym poznaniem. Wydawała mi się piękna ale raczej jej przesłanie według mnie nie mogło się spełnić w moim życiu. Było zbyt infantylne. Dziś mogę powiedzieć/napisać, że „Wszystko co chcę na święta to Ty, Kochanie”."



Dziękuję jeszcze raz każdemu z was w zabawie i zachęcam do dalszego obserwowania bloga, ponieważ jeszcze nie raz pojawią się u mnie ciekawe konkursy! :) 
Panią Agnieszkę proszę o kontakt w sprawie wygranej na maila lub na fb. :))

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do następnego! :))

5 komentarzy:

Witaj!
Witam Cię serdecznie w moich skromnych progach.
Moje królestwo staram się prowadzić skrupulatnie i starannie. Jednak jak wiadomo każdemu, nie wszystko jest idealne, dlatego jeżeli masz jakieś uwagi lub pomysł na ulepszenie bloga, to pisz śmiało! Każdy pomysł jest na wagę złota. Każdą radę bądź sugestię przemyślę dokładnie.
Jestem blogerką, dlatego zależy mi na wyświetleniach i obserwatorach. Jeżeli podoba się Ci się to, co robię, zostaw komentarz pod postem lub dołącz do obserwatorów bloga :)
Lubię wiedzieć, że moje słowa do kogoś docierają, a nie idą na wiatr.
Tak więc nie przedłużając zapraszam do mojego świata, gdzie książki stanowią jego centrum.